OD: <e-mail podany na pierwszych zajęciach na liście obecności, lub e-mail z usos-a>
DO: marcin.zurowski@amu.edu.pl
TEMAT: ASD <nr grupy> s<nr indeksu> - SPOJ <kod zadania>
np.:
ASD 13 s123456 – SPOJ PTEST
lub w przypadku projektu
ASD <nr grupy> s<nr indeksu> - Zad 1
np.:
ASD 13 s123456 – Zad 1
TREŚĆ:
Imię i nazwisko studenta
Link do spoj-a w formacie: http://pl.spoj.com/users/<państwa login>/
Czas i zużycie pamięci
Inne informację, które uznają Państwo za ważne.
ZAŁĄCZNIK:
<plik źródłowy (w przypadku jednego pliku), lub projekt dev wraz z plikami źródłowymi i nagłówkowymi spakowany w formacie zip>
<inne zależnie od zadania>
Sposób Debugowania programu pokażę na następującym przykładzie:
Jest to prosty program, który 10 razy wypisuje znak 'a' na standardowe wyjście. Chcielibyśmy podejrzeć, jak zachowuję się zmienna
#include <stdio.h>
int main() {
int i;
for (i = 0; i < 10; i++)
{
printf("a");
}
return 0;
}
i
w programie. Prostym sposobem na to jest dodanie w pętli następującej linijki:
W takim prostym programie, jest to wykonalne, ale, jeżeli mamy 10 zmiennych, to musielibyśmy wpisać 10 takich instrukcji, i opisać je w taki sposób, abyśmy wiedzieli, która zmienna aktualnie wypisuje się. Prostszym rozwiązaniem jest Debuger, a uruchamia się go następująco:
printf("%d\n", i);
i
.printf("a");
. Linia powinna podświetlić się na czerwono, a na numerze linii powinien pojawić się "haczyk".i
.i
.