powrót
zima 2016
Ostateczny termin oddawania projektów przed pierwszym terminem egzaminu: 05-02-2017 20:00.
Ostatni dyżur przed egzaminem 06-02-2017 od 12:00 do 14:00.
Godzina 14:00 jest również ostatecznym terminem wystawienia ocen przed pierwszym terminem egzaminu.
godziny
|
poniedziałek
|
wtorek
|
środa
|
czwartek
|
piątek
|
sobota
|
niedziela
|
8:15-9:45 |
|
|
|
|
|
|
|
10:00-11:30 |
|
|
|
|
|
|
|
11:45-13:15 |
|
12:00-14:30 dyżur sala: B4-05 |
|
Algorytmy i struktury danych ASD ćwiczenia grupa 23 sala: A-1-18-20 |
|
|
|
13:45-15:15 |
|
|
około 14:30-15:30 dyżur sala: B4-05 |
|
|
|
|
15:30-17:00 |
|
|
Algorytmy i struktury danych ASD ćwiczenia grupa 12 sala: D-3 |
|
|
|
|
17:15-18:45 |
|
|
Algorytmy i struktury danych ASD ćwiczenia grupa 13 sala: A1-16-17 |
|
|
|
|
UWAGA!
Proszę stosować następujący format tytułu (tematu) maila:
<kod przedmiotu> <nr grupy ćwiczeniowej> s<nr indeksu> - <temat maila>
PRZYKŁAD:
ASD 14 s123456 - Projekt nr 2
Poczty zatytułowanej inaczej nie czytam!
Jeżeli mają Państwo jakieś pytanie, to proszę zacząć temat od słowa "Pytanie" wtedy takie maile czytam przed pozostałymi.
PRZYKŁAD:
ASD 14 s123456 - Pytanie projekt 5
Wcześniejsze lata:
Jedna ze stron książki autorstwa Donalda E. Knuth'a "Sztuka programowania":
W związku z narastającą liczbą osób, które zwą informatykę
"czarną magią" przedstawiam listę różnic między
informatykiem a czarnoksiężnikiem:
Czarnoksiężnik krzyczy "hokus-pokus" i "abra-kadabra".
Informatyk: "bash" "grep" czy "sed"
Czarnoksiężnik odeśle cię do diabła.
Informatyk wyśle cię do /dev/null
Czarnoksiężnik przenosi przedmioty wzrokiem.
Informatyk obsługuje komputer bez myszki.
Czarnoksiężnicy porozumiewają się telepatycznie.
Informatycy używają komunikatorów.
W domu czarnoksiężnika są tajemna komnaty.
W komputerze informatyka są ukryte foldery.
Aby coś było niewidzialne, czarnoksiężnik używa różdżki.
Informatyk dodaje tylko kropkę przed nazwą.
Ogólnie nasi czytelnicy oskarżali się na fakt, że obie grupy społeczne używają niezrozumiałych słów (zaklęć, poleceń), noszą dziwne ubrania (szaty, koszulki z napisami), otaczają się nietypowymi przedmiotami (różdżki w parasolach, pen-drive'y w pluszakach) a co najważniejsze - posiadają dziwną i niepojętą dla zwykłego śmiertelnika wiedzę tajemną, pozwalającą im rozwiązywać problemy (o których zasadniczo nikt nie wie) w sposób, którego nikt nie rozumie.
/* nadesłał: Grzegorz Mucha, IS 2012 */
http://home.agh.edu.pl/~gjn/wiki/dydaktyka:unix:lab_skrypty