powrót

Ćwiczenia:

Literatura:

Programowanie

Algorytmy

Wykonane zadania:

Zasady zgłaszania

pl.spoj.pl

Oczekujące zadania: 0

id zadania kod zadania nr indeksu język programowania czas wykonania zajęta pamięć status liczba punktów
452 Longest Common Subsequence 416177 c++ 4.3.2 0.44 826 7.4 M A 1
4800 Kod Graya 416177 c++ 5.1 0.0 70 3.3 M A 1
7698 Plakatowanie 416177 c++ 4.3.2 0.78 6.0 M A 1
1510 Funkcja prefiksowa Knutha 416177 c++ 4.3.2 0.19 8.4 M A 1
498 Długość najdłuższego wspólnego podciągu 416146 c++ 4.3.2 0.0 5.8 M A 1
505 Cwany Lutek 416177 c++ 4.3.2 2.36 2.8 M A 1
2484 Czy potrafisz nie uzyc srednika 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
23164 Modulo 10 416128 c++ 4.3.2 0.30 2.8 M A 1
17131 Karciana sztuczka 421814 c++ 4.3.2 0.58 10 M A 1
21016 Wyznacz promień 421812 c# 4.0.2 0.04 10 M A 1
15927 Log burtowy 407255 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
17140 To zadanie jest łatwe! 416198 c++ 4.3.2 0.77 2.8 M A 1
19278 Test 416128 c++ 4.3.2 0.16 2.8 M A 1
21021 BMI 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
7336 Mastermind 416177 c++ 5.1 0.0 3.3 M A 1
8354 Birthday cake 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
9022 Bajtockie Święto Trójkąta 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
20176 Mundial 2014 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
9839 Kartkówka 416204 c++ 4.3.2 0.17 2.7 M A 1
2045 Pola Prostokątów 416177 c++ 4.3.2 0.0 3.9 M A 1
3328 Histogram z liczb 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
2217 Statystyka pozycyjna 416168 c++ 4.3.2 0.29 2.8 M A 1
1853 Formularz 416140 c++ 4.3.2 0.08 2.8 M A 1
5136 XV 416198 c++ 4.3.2 0.14 2.8 M A 1
4797 Skracanie identyfikatorów 416198 c++ 5.1 0.0 30 3.4 M A 1
3456 Szyfrowanie ROT13 416200 c++ 5.1 0.0 3.2 M A 1
4843 Szkolne dzwonki 416177 c++ 5.1 0.0 0 M A 1
1142 Ciążowy specjalista 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
8981 Zamiana miejsc 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1310 Liczba na słowo 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
2016 Zliczanie wystąpień (kody ASCII) 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
6702 Rodzaje trójkątów 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
4629 PTwPZ Kalkulator 416168 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1299 Stefan 416177 c++ 4.3.2 0.10 3.3 M A 1
5517 Punkty w okręgu 416204 c++ 4.3.2 0.02 2.7 M A 1
4840 Szyfr Gronsfelda 421812 c# 4.0.2 0.44 70 29 M A 1
4647 PTwPZ Telefony 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
1911 Zliczanie liczb i wyrazów 416128 c++ 4.3.2 0.09 2.8 M A 1
1019 Systemy pozycyjne 416128 c++ 4.3.2 0.07 2.6 M A 1
3326 Warunek w tablicy 416128 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
2598 Kabalistyczny zapis daty 421812 c# 4.0.2 0.03 29 M A 1
2181 Wycinanie literek 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
1596 Wiek segmentolka 416177 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
675 SkarbFinder 421814 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
833 Dwumiany 416177 c++ 4.3.2 0.03 2.7 M A 1
1978 Zliczanie linii 421811 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1.8
1909 Sumy wielokrotne 407255 c++ 4.3.2 0.14 2.7 M A 1
1145 Imieniny 411201 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1289 Tagi HTML 416140 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
1102 Średnia arytmetyczna 421812 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
978 Stos 416101 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1844 Zliczanie wystąpień 407255 c++ 4.3.2 0.05 2.6 M A 1
1844 Zliczanie wystąpień 416204 c++ 4.3.2 0.18 2.6 M A 1
1240 Współliniowość punktów 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
617 StringMerge 416200 c 5.1 0.01 2.2 M A 1
1910 Odwracanie wyrazów 416204 c++ 4.3.2 0.05 2.8 M A 1
1300 Szyfr Cezara 416140 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
998 Kalkulator 2 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
1042 Transponowanie macierzy 416204 c++ 4.3.2 0.01 2.6 M A 1
1042 Transponowanie macierzy 411201 c++ 4.3.2 0.01 2.7 M A 1
4138 Harry and big doughnuts 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1035 Test 3 416168 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
506 Flamaster 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
1830 Nierówność trójkąta 407255 c++ 4.3.2 0.05 2.8 M A 1
708 Problem Collatza 421812 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
499 Czy umiesz potęgować 416198 c++ 4.3.2 0.0 3.4 M A 1
1262 ROL (k) 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
626 Obżartuchy 421812 c++ 4.3.2 0.02 2.7 M A 1
1228 Równanie liniowe 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
804 Gra Euklidesa 416177 c++ 4.3.2 0.19 2.7 M A 1
977 Tablica 416047 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
969 Równanie kwadratowe 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.8 M A 1
1261 Pesel 407323 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1261 Pesel 411201 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
609 Pole pewnego koła 416198 c++ 5.1 0.0 3.3 M A 1
1055 Parzyste nieparzyste 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
1011 Połowa 416198 c++ 4.3.2 0.01 2.8 M A 1
1032 Podzielność 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
997 Kalkulator 421811 c++ 4.0.0-8 0.0 5.0 M A 1
723 ROL 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
1016 Predkość średnia 416200 c 5.1 0.0 2.1 M A 1
1016 Predkość średnia 407255 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
522 Przedszkolanka 416198 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1139 Nowa działka 416200 c 5.1 0.0 2.1 M A 1
968 Suma 416101 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
438 Liczby Pierwsze 416198 c++ 4.3.2 0.01 2.8 M A 1
606 Tablice 416204 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
496 Dwie cyfry silni 421814 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
601 NWD 407323 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
601 NWD 411201 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
1502 Samolot 407323 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
1502 Samolot 416083 c++ 4.3.2 0.0 2.7 M A 1
1828 Dodawanie liczb całkowitych 416200 c 5.1 0.0 2.1 M A 1
549 Proste dodawanie 416101 c++ 4.3.2 0.0 2.6 M A 1
legenda status:

Zadanie 3 (termin: 20:59:59 26-11-2015)

Napisz program, który:

W c++ można używać bibliotek z C w następujący sposób:
time.h	// c
ctime	// c++

Uwaga! Aby program działał szybciej, można nie mierzyć czasu dla wolnych algorytmów i dużych tablic (sortujących dłużej niż minutę).

Zadanie 2 (termin: 23:59:59 29-10-2015)

Napisz procedurę (1 pkt), która wypisuje pierwiastki równania kwadratowego

a * x ^ 2 + b * x + c = 0
a, b, c, x ∈ R
Wejście:
A B C
Wyjście:
L x1 x2
gdzie L oznacza liczbę rozwiązań, a x1 x2 ... xL poszczególne rozwiązania ułożone niemalejąco
Przykład:
1 0 0
1 0

-2 3 -1
2 0.5 1	//wyniki posortowane niemalejąco

0 1 2
1 -2

0 0 1
0

0 0 0
R	//oznacza nieskończenie wiele rozwiązań (cały zbiór liczb rzeczywistych)
ZAŁĄCZNIKI:
Plik z kodem źródłowym (*.c, *.cpp)

Proszę dokładnie przeanalizować wszystkie możliwości, za oddanie dwukrotnie błędnego programu obniżę ocenę o 0,5.

Zadanie 1 (termin: 23:59:59 15-10-2015)

Napisz program, który zamienia dwie zmienne miejscami nie korzystając z trzeciej zmiennej (1 pkt.)
Operatory użyte w programie, a których nie używaliśmy na zajęciach, należy zdefiniować na początku pliku z pseudokodem w następujący sposób:
PRZYKŁAD:
// a SHIFTL b – operator, który reprezentację bitową liczby a przesuwa w lewo o b bitów obcina bity z lewej strony a z prawej dopisuje zerami
Należy też podać tablicę priorytetów operatorów użytych w pseudokodzie
PRZYKŁAD:

//PRIORYTET OPERATORA
//	()
//	/ * DIV MOD
//	+ -
//	SHIFTL
//	=
Linijka rozpoczynająca się symbolami // oznacza komentarz w pseudokodzie do końca linii.
Proszę również określić liczbę operacji w Państwa rozwiązaniu.
PRZYKŁAD:
x = a	//1 przypisanie
a = b	//1 przypisanie
b = x	//1 przypisanie
//razem 3 operacje
Rozwiązanie o najmniejszej liczbie operacji otrzyma dodatkowy punkt (1 pkt.)
ZAŁĄCZNIKI:
Plik z kodem źródłowym (*.c, *.cpp)
Plik z pseudokodem(*.txt)

link do pseudokodu nr indeksu język programowania liczba operacji zajęta pamięć liczba punktów
txt 416204 c++ 4 8 2
txt 416123 c++ 4 8 2
txt 421818 c++ 4 8 2
txt 416040 c++ 4 8 2
txt 411201 c++ 6 8 1
txt 416146 c++ 6 8 (1)
txt 416172 c++ 6 8 (1)
txt 416198 c++ 6 8 (1)
txt 416112 c++ 6 8 1
txt 416062 c++ 6 8 1
txt 416112 c++ 6 8 (1)
txt 416208 c++ 6 8 (1)
txt 421819 c++ 6 8 1
txt 416118 c++ 6 8 1
txt 406140 c++ 9 8 (1)
txt 416101 c++ 10 8 (1)