powrót

lato 2022

W dniu dzisiejszym 30-03-2022 odwołuje dyżur.

godziny poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
8:15-9:45
10:00-11:30
11:45-13:15 12:00-13:00
dyżur
sala: Teams
13:45-15:15 Algorytmy i programowanie ASD
ćwiczenia grupa 11
sala: D1 lub D2
Projekt inżynierski PRI
laboratoria grupa 18
sala: Teams
15:30-17:00 16:15-17:15
dyżur
sala: B4-05
Algorytmy i programowanie ASDB
laboratoria grupa 1
sala: K1
17:15-18:45 Algorytmy i programowanie ASD
ćwiczenia grupa 12
sala: D1
Algorytmy i programowanie ASDB
laboratoria grupa 2
sala: K1

UWAGA!
Proszę stosować następujący format tytułu (tematu) maila:
<kod przedmiotu> <nr grupy ćwiczeniowej> s<nr indeksu> - <temat maila>
PRZYKŁAD:
ASD 14 s123456 - Projekt nr 2
Poczty zatytułowanej inaczej nie czytam!

Jeżeli mają Państwo jakieś pytanie, to proszę zacząć temat od słowa "Pytanie" wtedy takie maile czytam przed pozostałymi.
PRZYKŁAD:
ASD 14 s123456 - Pytanie projekt 5

Zasady zaliczenia przedmiotów

Wcześniejsze lata:

Jedna ze stron książki autorstwa Donalda E. Knuth'a "Sztuka programowania":

W związku z narastającą liczbą osób, które zwą informatykę
"czarną magią" przedstawiam listę różnic między
informatykiem a czarnoksiężnikiem:

Czarnoksiężnik krzyczy "hokus-pokus" i "abra-kadabra".
Informatyk: "bash" "grep" czy "sed"

Czarnoksiężnik odeśle cię do diabła.
Informatyk wyśle cię do /dev/null

Czarnoksiężnik przenosi przedmioty wzrokiem.
Informatyk obsługuje komputer bez myszki.

Czarnoksiężnicy porozumiewają się telepatycznie.
Informatycy używają komunikatorów.

W domu czarnoksiężnika są tajemna komnaty.
W komputerze informatyka są ukryte foldery.

Aby coś było niewidzialne, czarnoksiężnik używa różdżki.
Informatyk dodaje tylko kropkę przed nazwą.

Ogólnie nasi czytelnicy oskarżali się na fakt, że obie grupy społeczne używają niezrozumiałych słów (zaklęć, poleceń), noszą dziwne ubrania (szaty, koszulki z napisami), otaczają się nietypowymi przedmiotami (różdżki w parasolach, pen-drive'y w pluszakach) a co najważniejsze - posiadają dziwną i niepojętą dla zwykłego śmiertelnika wiedzę tajemną, pozwalającą im rozwiązywać problemy (o których zasadniczo nikt nie wie) w sposób, którego nikt nie rozumie.

/* nadesłał: Grzegorz Mucha, IS 2012 */
http://home.agh.edu.pl/~gjn/wiki/dydaktyka:unix:lab_skrypty