Napisz strukturę danych reprezentującą tablicę hashującą metodą łańcuchową, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_052_HASH_CH (za 1 punkt)
Napisz strukturę danych reprezentującą tablicę hashującą metodą adresowania otwartego. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_053_HASH_OP (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz strukturę danych tree reprezentującą drzewo BST, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_050_BST_TREE (za 1 punkt)
dodatkowo wykonać zadanie 4 lub 5 Na adjule.pl są to zadania:
APR_051_BST_TREE_4 lub APR_051_BST_TREE_5 (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz strukturę danych tree reprezentującą drzewo binarne, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć (za 1 punkt).
dodatkowo wykonać zadanie 4 lub 5 (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz strukturę danych heap reprezentującą kopiec binarny typu max, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_048_HEAP (za 1 punkt)
dodatkowo wykonać zadanie 3 sortowanie przez kopcowanie, które zaliczy zadanie APR_044_MERGE_SORT na adjule.pl (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz strukturę danych list reprezentującą listę z dowiązaniami, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_049_LIST (za 1 punkt)
dodatkowo wykonać zadanie 3 i 4 ze slajdów, zastępując tablicę data w strukturach stos i kolejka strukturą list i zastąp odpowiednie procedury takimi, aby ponowne ich wywołanie wygenerowało takie samo wyjście jak w zadaniu PR_047_STACK_AND_QUEUE (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz dwie struktury danych stos i kolejkę, następnie wywołaj procedury w takiej kolejności jak na slajdach z zajęć. Na adjule.pl jest to zadanie:
APR_047_STACK_AND_QUEUE (za 1 punkt)
dodatkowo wykonać zadanie 4 lub 5 ze slajdów, zastępując tablicę data dwiema odpowiednimi strukturami data1 i data2 (dwa stosy lub dwie kolejki) i zastąp odpowiednie procedury takimi, aby ponowne ich wywołanie wygenerowało takie samo wyjście jak w zadaniu PR_047_STACK_AND_QUEUE (za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Pliki z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz procedury, sortowania tablicy różnymi metodami. Na adjule.pl są to zadania:
APR_041_SELECT_SORT, APR_042_BUBBLE_SORT, APR_043_INSERT_SORT (2 z 3 za 0.5 punktu każde)
i jedno zadanie dodatkowe po uzyskaniu 1 punktu:
APR_044_MERGE_SORT, APR_045_QUICK_SORT, APR_046_COUNT_SORT (1 z 3 za 0.5 punktu).
ZAŁĄCZNIKI:
Plik z kodem źródłowym (*.c) lub (*.py)
Napisz procedurę, która wypisuje pierwiastki równania kwadratowego. Na adjule.pl jest to zadanie APR_007_AD1 (1 pkt) lub zadanie APR_008_AD2 (1.5 pkt).
ZAŁĄCZNIKI:
Plik z kodem źródłowym (*.c)
Napisz program, który zamienia dwie zmienne miejscami nie korzystając z trzeciej zmiennej za pomocą różnych metod (max. 15)
// a SHIFTL b – operator, który reprezentację bitową liczby a przesuwa w lewo o b bitów obcina bity z lewej strony a z prawej dopisuje zerami
//PRIORYTET OPERATORA
// ()
// / * DIV MOD
// + -
// SHIFTL
// =
Linijka rozpoczynająca się symbolami //
oznacza komentarz w pseudokodzie do końca linii.
x = a //1 przypisanie
a = b //1 przypisanie
b = x //1 przypisanie
//razem 3 operacje
Każda wymieniona w programie metoda jest warta (0.1 pkt).int a, b, c ,d
read(a,b)
//metoda 1
c = a
d = b
//tutaj użyć metody 1 na zmiennych c i d
write(c,d)
//metoda2
c = a
d = b
//tutaj użyć metody 2 na zmiennych c i d
…