integer i, j
real x, y
Boolean war1 = false, war2 = true
a = 3
Z = W
()
NOT
* / DIV MOD
+ -
< <= > >=
= !=
AND
OR
=
if Q
I
if Q
I1
else
I2
if war
if delta = 0
I3
else
I4
else
I2
while Q
I
repeat
I
until Q
for k = m to n
I
integer array T[1..100]
T[50] = 4
real array T2[1..10,1..10]
T2[1,1] = 2.0
procedure N(PF)
S
I
procedure MIN(a,b)
integer a, b
if a < b
MIN = a
else
MIN = b
read(a,b)
write(c)
i
, j
, k
w następujących przypadkach:
integer i,j,k
i = 10
k = i + 6
i = 2 * i - 5
j = i + k - 3
integer i,j,k
i = 10
i = 2 * i - 5
k = i + 6
j = i + k - 3
integer i,j,k
k = i + 6
i = 10
i = 2 * i - 5
j = i + k - 3
a
, b
, c
, x
zostały przypisane wartości. Zapisz ciąg instrukcji wyliczających wartość wielomianu:
w(x) = ax2 + bx + c
.a
i b
, którym wcześniej przypisano liczby. Napisz ciąg instrukcji "zamieniający" wartość tych zmiennych. Dokładnie, liczba, która jest przypisana a
, ma stać się wartością zmiennej b
, a liczba, która jest przypisana zmiennej b
, ma stać się wartością zmiennej a
.