id zadania | kod zadania | nr indeksu | język programowania | czas wykonania | zajęta pamięć | status | liczba punktów |
---|---|---|---|---|---|---|---|
452 | Longest Common Subsequence | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.44 826 | 7.4 M | A | 1 |
4800 | Kod Graya | 416177 | c++ 5.1 | 0.0 70 | 3.3 M | A | 1 |
7698 | Plakatowanie | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.78 | 6.0 M | A | 1 |
1510 | Funkcja prefiksowa Knutha | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.19 | 8.4 M | A | 1 |
498 | Długość najdłuższego wspólnego podciągu | 416146 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 5.8 M | A | 1 |
505 | Cwany Lutek | 416177 | c++ 4.3.2 | 2.36 | 2.8 M | A | 1 |
2484 | Czy potrafisz nie uzyc srednika | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
23164 | Modulo 10 | 416128 | c++ 4.3.2 | 0.30 | 2.8 M | A | 1 |
17131 | Karciana sztuczka | 421814 | c++ 4.3.2 | 0.58 | 10 M | A | 1 |
21016 | Wyznacz promień | 421812 | c# 4.0.2 | 0.04 | 10 M | A | 1 |
15927 | Log burtowy | 407255 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
17140 | To zadanie jest łatwe! | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.77 | 2.8 M | A | 1 |
19278 | Test | 416128 | c++ 4.3.2 | 0.16 | 2.8 M | A | 1 |
21021 | BMI | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
7336 | Mastermind | 416177 | c++ 5.1 | 0.0 | 3.3 M | A | 1 |
8354 | Birthday cake | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
9022 | Bajtockie Święto Trójkąta | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
20176 | Mundial 2014 | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
9839 | Kartkówka | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.17 | 2.7 M | A | 1 |
2045 | Pola Prostokątów | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 3.9 M | A | 1 |
3328 | Histogram z liczb | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
2217 | Statystyka pozycyjna | 416168 | c++ 4.3.2 | 0.29 | 2.8 M | A | 1 |
1853 | Formularz | 416140 | c++ 4.3.2 | 0.08 | 2.8 M | A | 1 |
5136 | XV | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.14 | 2.8 M | A | 1 |
4797 | Skracanie identyfikatorów | 416198 | c++ 5.1 | 0.0 30 | 3.4 M | A | 1 |
3456 | Szyfrowanie ROT13 | 416200 | c++ 5.1 | 0.0 | 3.2 M | A | 1 |
4843 | Szkolne dzwonki | 416177 | c++ 5.1 | 0.0 | 0 M | A | 1 |
1142 | Ciążowy specjalista | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
8981 | Zamiana miejsc | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1310 | Liczba na słowo | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
2016 | Zliczanie wystąpień (kody ASCII) | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
6702 | Rodzaje trójkątów | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
4629 | PTwPZ Kalkulator | 416168 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1299 | Stefan | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.10 | 3.3 M | A | 1 |
5517 | Punkty w okręgu | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.02 | 2.7 M | A | 1 |
4840 | Szyfr Gronsfelda | 421812 | c# 4.0.2 | 0.44 70 | 29 M | A | 1 |
4647 | PTwPZ Telefony | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
1911 | Zliczanie liczb i wyrazów | 416128 | c++ 4.3.2 | 0.09 | 2.8 M | A | 1 |
1019 | Systemy pozycyjne | 416128 | c++ 4.3.2 | 0.07 | 2.6 M | A | 1 |
3326 | Warunek w tablicy | 416128 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
2598 | Kabalistyczny zapis daty | 421812 | c# 4.0.2 | 0.03 | 29 M | A | 1 |
2181 | Wycinanie literek | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
1596 | Wiek segmentolka | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
675 | SkarbFinder | 421814 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
833 | Dwumiany | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.03 | 2.7 M | A | 1 |
1978 | Zliczanie linii | 421811 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1.8 |
1909 | Sumy wielokrotne | 407255 | c++ 4.3.2 | 0.14 | 2.7 M | A | 1 |
1145 | Imieniny | 411201 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1289 | Tagi HTML | 416140 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
1102 | Średnia arytmetyczna | 421812 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
978 | Stos | 416101 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1844 | Zliczanie wystąpień | 407255 | c++ 4.3.2 | 0.05 | 2.6 M | A | 1 |
1844 | Zliczanie wystąpień | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.18 | 2.6 M | A | 1 |
1240 | Współliniowość punktów | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
617 | StringMerge | 416200 | c 5.1 | 0.01 | 2.2 M | A | 1 |
1910 | Odwracanie wyrazów | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.05 | 2.8 M | A | 1 |
1300 | Szyfr Cezara | 416140 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
998 | Kalkulator 2 | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
1042 | Transponowanie macierzy | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.01 | 2.6 M | A | 1 |
1042 | Transponowanie macierzy | 411201 | c++ 4.3.2 | 0.01 | 2.7 M | A | 1 |
4138 | Harry and big doughnuts | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1035 | Test 3 | 416168 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
506 | Flamaster | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
1830 | Nierówność trójkąta | 407255 | c++ 4.3.2 | 0.05 | 2.8 M | A | 1 |
708 | Problem Collatza | 421812 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
499 | Czy umiesz potęgować | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 3.4 M | A | 1 |
1262 | ROL (k) | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
626 | Obżartuchy | 421812 | c++ 4.3.2 | 0.02 | 2.7 M | A | 1 |
1228 | Równanie liniowe | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
804 | Gra Euklidesa | 416177 | c++ 4.3.2 | 0.19 | 2.7 M | A | 1 |
977 | Tablica | 416047 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
969 | Równanie kwadratowe | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.8 M | A | 1 |
1261 | Pesel | 407323 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1261 | Pesel | 411201 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
609 | Pole pewnego koła | 416198 | c++ 5.1 | 0.0 | 3.3 M | A | 1 |
1055 | Parzyste nieparzyste | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
1011 | Połowa | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.01 | 2.8 M | A | 1 |
1032 | Podzielność | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
997 | Kalkulator | 421811 | c++ 4.0.0-8 | 0.0 | 5.0 M | A | 1 |
723 | ROL | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
1016 | Predkość średnia | 416200 | c 5.1 | 0.0 | 2.1 M | A | 1 |
1016 | Predkość średnia | 407255 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
522 | Przedszkolanka | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1139 | Nowa działka | 416200 | c 5.1 | 0.0 | 2.1 M | A | 1 |
968 | Suma | 416101 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
438 | Liczby Pierwsze | 416198 | c++ 4.3.2 | 0.01 | 2.8 M | A | 1 |
606 | Tablice | 416204 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
496 | Dwie cyfry silni | 421814 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
601 | NWD | 407323 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
601 | NWD | 411201 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
1502 | Samolot | 407323 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
1502 | Samolot | 416083 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.7 M | A | 1 |
1828 | Dodawanie liczb całkowitych | 416200 | c 5.1 | 0.0 | 2.1 M | A | 1 |
549 | Proste dodawanie | 416101 | c++ 4.3.2 | 0.0 | 2.6 M | A | 1 |
Napisz program, który:
#include<time.h>
#include<stdlib.h>
srand((unsigned) time(NULL));
int liczba = rand() % 100 + 1; //1-100
SELECT-SORT
INSERT-SORT
BUBBLE-SORT
MERGE-SORT
QUICK-SORT
COUNT-SORT
dodatkowo (+ 1 pkt) za każdy kolejny algorytm sortujący o złożoności O(n2)
lub szybszy.
#include<time.h>
clock_t start, stop;
double czas;
start = clock();
sort();
stop = clock();
czas = (stop - start)/(double)CLOCKS_PER_SEC;
time.h // c
ctime // c++
Napisz procedurę (1 pkt), która wypisuje pierwiastki równania kwadratowego
Wejście:
a * x ^ 2 + b * x + c = 0
a, b, c, x ∈ R
Wyjście:
A B C
gdzie
L x1 x2
L
oznacza liczbę rozwiązań, a x1 x2 ... xL
poszczególne rozwiązania ułożone niemalejąco
Przykład:
ZAŁĄCZNIKI:
1 0 0
1 0
-2 3 -1
2 0.5 1 //wyniki posortowane niemalejąco
0 1 2
1 -2
0 0 1
0
0 0 0
R //oznacza nieskończenie wiele rozwiązań (cały zbiór liczb rzeczywistych)
Plik z kodem źródłowym (*.c, *.cpp)
Napisz program, który zamienia dwie zmienne miejscami nie korzystając z trzeciej zmiennej (1 pkt.)
Operatory użyte w programie, a których nie używaliśmy na zajęciach, należy zdefiniować na początku pliku z pseudokodem w następujący sposób:
PRZYKŁAD:
// a SHIFTL b – operator, który reprezentację bitową liczby a przesuwa w lewo o b bitów obcina bity z lewej strony a z prawej dopisuje zerami
Należy też podać tablicę priorytetów operatorów użytych w pseudokodzie
PRZYKŁAD:
Linijka rozpoczynająca się symbolami //PRIORYTET OPERATORA
// ()
// / * DIV MOD
// + -
// SHIFTL
// =
//
oznacza komentarz w pseudokodzie do końca linii.
Proszę również określić liczbę operacji w Państwa rozwiązaniu.
PRZYKŁAD:
Rozwiązanie o najmniejszej liczbie operacji otrzyma dodatkowy punkt (1 pkt.)
x = a //1 przypisanie
a = b //1 przypisanie
b = x //1 przypisanie
//razem 3 operacje
ZAŁĄCZNIKI:
Plik z kodem źródłowym (*.c, *.cpp)
Plik z pseudokodem(*.txt)
link do pseudokodu | nr indeksu | język programowania | liczba operacji | zajęta pamięć | liczba punktów |
---|---|---|---|---|---|
txt | 416196 | c++ | 4 | 8 | 2 |
txt | 416151 | c++ | 4 | 8 | (2) |
txt | 416060 | c++ | 4 | 8 | (2) |
txt | 407255 | c++ | 4 | 8 | (2) |
txt | 407323 | c++ | 6 | 8 | (1) |
txt | 151636 | c++ | 6 | 8 | (1) |